View Single Post
Old 01-20-22, 02:14 PM   #443
irishskysail
Swabbie
 
Join Date: Dec 2019
Posts: 12
Downloads: 38
Uploads: 0
Default Crashing issue

This mod is great and I really enjoy it. But i've had an issue that (seemingly at random) it crashes on loading, but only after exiting the game. Whether this be after the end of a patrol or in the middle of one, the game crashes when loading and always right before its finished or just after the text on screen appears.

This has happened with mods installed, uninstalled and reinstalled and after several reinstalls of the mod and the core game itself there doesn't seem to be much of a difference and I can't find this specific issue anywhere. Nor did i have any issue installing the game other then loading in.
Does anyone know this issue?
---------------------------------
Dieser Mod ist großartig und ich genieße es wirklich. Aber ich hatte ein Problem, dass es (scheinbar zufällig) beim Laden abstürzt, aber erst nach dem Beenden des Spiels. Ob nach dem Ende einer Patrouille oder mitten in einer, das Spiel stürzt beim Laden ab und immer kurz bevor es fertig ist oder kurz nachdem der Text auf dem Bildschirm erscheint.

Dies ist bei installierten, deinstallierten und neu installierten Mods passiert, und nach mehreren Neuinstallationen des Mods und des Kernspiels selbst scheint es keinen großen Unterschied zu geben, und ich kann dieses spezielle Problem nirgendwo finden. Ich hatte auch kein Problem damit, das Spiel zu installieren, außer es zu laden.
Kennt jemand dieses Problem?
(sorry if its poorly translated I don't speak german)
irishskysail is offline   Reply With Quote