Thread: Welkom
View Single Post
Old 05-27-10, 09:02 AM   #33
Keesvanmeurs
Stowaway
 
Posts: n/a
Downloads:
Uploads:
Default Nieuwe missie

Quote:
Originally Posted by FMJNL View Post
Hallo allen!
Leuk om te zien dat er een nederlandse subsim tak is.
ik heb het spel net gekocht en kan het kloppen dat je aan het begin een beetje de weg kwijt bent qua missions e.d. ? dit is ff iets anders dan SH4
ik heb namelijk net de missie gedaan voor de britse kust, 50,000 ton laten zinken maar niks zegt of de missie nou klaar is, ook het tekentje linksboven niet... maar de balk is wel vol.
ik ben ook al in wilhelmshaven geweest en de patrol geeindigd, maar niks geen reactie . enig idee?

de naam is trouwens Dan, uit Zwaag, 31 jr oud, ex-marineman, ook onderzeedienst vandaar de aantrekkingskracht van het spel.
tnx
Hallo Dan, ik ben Kees uit Zwolle (62), jouw probleem heb ik ook gekend. ik had inmiddels al meer dan 100 ton aan scheepsvolume doen kelderen en kwam maar niet verder. Ben toen naar Bremen gevaren en in het dok gegaan (bij Bremen was nl een blauw vierkantje met een duikboot zichtbaar) daar kon ik "docken" en "de man met de pet" aanspreken en zo een nieuwe missie aanvaarden ook kon ik daar weer mijn boot upgraden (embleem en torpedo-type) ik ben inmiddels opweg naar de Zuidkust van Engeland. en passant kreeg ik ook nog een nieuwe missie in de linker bovenhoek te zien (Total Germany), mijn volgende opdracht denk ik. Sterkte en succes bij de "Tommies".
  Reply With Quote